KAMI MEMBANTU ANDA SIHAT,

ENGLISH| MELAYU | A | A style blue style brown style purple style black

KAKITANGAN HSA & ORANG AWAM

KELULUSAN PENGIKHTIRAFAN PENSIJILAN MS ISO 9001:2015 OLEH SIRIM QAS BAGI TEMPOH 3 TAHUN MULAI 05 JULAI 2018 SEHINGGA 18 JUN 2021

SURAT EDARAN
PENSIJILAN DARIPADA SIRIM QAS
PENSIJILAN DARIPADA IQNET

JADUAL WAKTU OPERASI KLINIK DAN WAKTU MELAWAT
1. Waktu Operasi Klinik dan Waktu Melawat


PANDUAN CAJ/BAYARAN
1. Caj-Caj Perkhidmatan Perubatan

CAJ BARU WARGA ASING 2015 1 , 2 ,3 , 4

SISTEM PERMOHONAN LAPORAN PERUBATAN

Untuk makluman semua pelanggan, permohonan dan semakan laporan perubatan boleh dibuat secara atas talian melalui Sistem Permohonan Laporan Perubatan Jabatan Kesihatan Negeri Johor (eLP) dengan melayari http://jknj.jknj.moh.gov.my/eLaporan/index.php

Sila klik untuk maklumat lanjut

KAWALAN DALAMAN BAHAGIAN PENGURUSAN BIL 1/2019 & 2/2019

Untuk makluman, Unit Kewangan telah mengeluarkan Kawalan Dalaman Bahagian Pengurusan Bil 1/2019 & 2/2019 sebagai panduan kepada semua kakitangan HSAJB.

Sila klik untuk lihat
1. Panduan LDP (baru)
2. Panduan Perjalanan Rasmi (baru)

KURSUS TEORI DAN PRAKTIKAL TATACARA SAKSI MEMBERI KETERANGAN DI MAHKAMAH

Tajuk : KURSUS TEORI DAN PRAKTIKAL TATACARA SAKSI MEMBERI KETERANGAN DI MAHKAMAH

Tarikh :17-18 Mac 2019
Tempat : Mahkamah Johor Bahru

Sasaran Peserta:

Terbuka Kepada Semua Petugas Kkm Sama Ada Bidang Tugasan Terlibat Secara Langsung Atau Tidak Langsung Dengan Pengurusan Medikolegal Pesakit Seperti Pakar, Pegawai Perubatan, Pen. Pegawai Perubatan, Jururawat Dan Lain-Lain.

Sila Klik :

Poster
Borang Pendaftaran

PAIN MANAGEMENT KIT

PAIN MANAGEMENT KIT

POLISI
PARAMEDICS
DOCTORS
POSTER
HANDBOOK

Mohon jasa baik kakitangan HSAJB untuk mengisi Borang Soal Selidik online dengan klik pautan di bawah :
KAJI SELIDIK 5TH VITAL SIGN

GUIDELINES ON CONTINUING PROFESSIONAL DEVELOPMENT (CPD) FOR MEDICAL PRACTITIONERS IN MALAYSIA

GUIDELINES ON CONTINUING PROFESSIONAL DEVELOPMENT (CPD) FOR MEDICAL PRACTITIONERS IN MALAYSIA
Sila Klik

BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN "IN & OUT PATIENT"

BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN "IN & OUT PATIENT"

Para Pelanggan Yang Dihormati,
Mohon jasabaik pihak tuan/puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan yang berkenaan :

ONLINE KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (PESAKIT DALAM)
ONLINE KAJIAN KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (PESAKIT LUAR/KLINIK PAKAR)

BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (PESAKIT DALAM)
BORANG KAJIAN KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (PESAKIT LUAR/KLINIK PAKAR)

Terima Kasih.

PANDUAN AMALAN KLINIKAL (CLINICAL PRACTICE GUIDELINES)

PANDUAN AMALAN KLINIKAL (CLINICAL PRACTICE GUIDELINES)

Softcopy boleh diperolehi untuk capaian terus daripada:

1. Laman sesawang Kementerian Kesihatan Malaysia Menu penerbitan/panduan amalan klinikal (http://www.moh.gov.my/cpgs)

2. Laman sesawang Akademi Perubatan Malaysia (http://www.acadmed.org.my)

3. Aplikasi mudahalih MyMaHTAS pada peranti android dan IOS

MESYUARAT AGUNG KALI KE-7 PERSATUAN KEBAJIKAN KAKITANGAN HOSPITAL SULTANAH AMINAH JOHOR BAHRU (PKKHSAJB)

MESYUARAT AGUNG KALI KE-7 PERSATUAN KEBAJIKAN KAKITANGAN HOSPITAL SULTANAH AMINAH JOHOR BAHRU (PKKHSAJB)

KETERANGAN LANJUT SILA KLIK DISINI



























VERSI MOBILE

UNDIAN PELANGGAN

Pendapat Anda Mengenai Perkhidmatan Yang Disediakan oleh Hospital Kami
Kurang Baik
Memuaskan
Baik
Sangat Baik

PENGGUNA ATAS TALIAN

4 user(s) are online (4 user(s) are browsing Berita)

Members: 0
Guests: 4

more...

LOGIN PENTADBIR PORTAL

Id Pentadbir

Kata Laluan

Terlupa Kata Laluan?

Daftar Sekarang!