KAMI MEMBANTU ANDA SIHAT,

ENGLISH| MELAYU | A | A style blue style brown style purple style black

KAKITANGAN HSA & ORANG AWAM

KELULUSAN PENGIKHTIRAFAN PENSIJILAN MS ISO 9001:2015 OLEH SIRIM QAS BAGI TEMPOH 3 TAHUN MULAI 05 JULAI 2018 SEHINGGA 18 JUN 2021

SURAT EDARAN
PENSIJILAN DARIPADA SIRIM QAS
PENSIJILAN DARIPADA IQNET

PELAKSANAAN SISTEM eSPK & QR CODE DI HSAJB

Resized Image
Penggunaan sistem eSPK dan QR Code adalah DIWAJIBKAN di HSAJB berkuatkuasa sepenuhnya mulai Januari 2020.

Segala penganjuran program, kursus atau CME perlu didaftarkan di bawah sistem eSPK dan perlu menggunakan QR Code bagi pendaftaran kehadiran peserta.


Klik untuk daftar
Resized Image

GANGGUAN SISTEM TELEKOMUNIKASI HSAJB

GANGGUAN SISTEM TELEKOMUNIKASI HSAJB

Perhatian kepada semua pelanggan yang dihormati,
Talian Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru 07-2257000 sedang mengalami gangguan teknikal, sila gunakan talian 07-2231666 untuk menghubungi pihak hospital. Segala kesulitan amat dikesali.
Harap maklum. Terima kasih.


MIMS GATEWAY LOGIN


For more Enquiries Please Contact Drug Information Service HSAJB at ext 2916

Resized Image

PANDUAN AMALAN KLINIKAL (CLINICAL PRACTICE GUIDELINES)

PANDUAN AMALAN KLINIKAL (CLINICAL PRACTICE GUIDELINES)

Softcopy boleh diperolehi untuk capaian terus daripada:

1. Laman sesawang Kementerian Kesihatan Malaysia Menu
Penerbitan >> Panduan amalan klinikal (http://www.moh.gov.my)

2. Laman sesawang Akademi Perubatan Malaysia (http://www.acadmed.org.my)

3. Aplikasi mudahalih MyMaHTAS pada peranti android dan IOS

KAWALAN DALAMAN BAHAGIAN PENGURUSAN BIL 1/2019 & 2/2019

Untuk makluman, Unit Kewangan telah mengeluarkan Kawalan Dalaman Bahagian Pengurusan Bil 1/2019 & 2/2019 sebagai panduan kepada semua kakitangan HSAJB.

Sila klik untuk lihat
1. Panduan LDP (baru)
2. Panduan Perjalanan Rasmi (baru)

BUDAYA KORPORAT KKM JANUARI 2020

Resized Image

BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN "IN & OUT PATIENT"

BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN "IN & OUT PATIENT"

Para Pelanggan Yang Dihormati,
Mohon jasabaik pihak tuan/puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan yang berkenaan :

ONLINE KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (PESAKIT DALAM)
ONLINE KAJIAN KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (PESAKIT LUAR/KLINIK PAKAR)

BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (PESAKIT DALAM)
BORANG KAJIAN KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (PESAKIT LUAR/KLINIK PAKAR)

Terima Kasih.

PAIN MANAGEMENT KIT

PAIN MANAGEMENT KIT

POLISI
PARAMEDICS
DOCTORS
POSTER
VIDEO
HANDBOOK
GERIATRIC
MIS
PHARMACY
EMERGENCY TRAUMA DEPARTMENT

Mohon jasa baik kakitangan HSAJB untuk mengisi Borang Soal Selidik online dengan klik pautan di bawah :
KAJI SELIDIK 5TH VITAL SIGN

CERAMAH PERDANA HSAJB 2020

Resized Image





VERSI MOBILE

UNDIAN PELANGGAN

Pendapat Anda Mengenai Perkhidmatan Yang Disediakan oleh Hospital Kami
Kurang Baik
Memuaskan
Baik
Sangat Baik

PENGGUNA ATAS TALIAN

11 user(s) are online (11 user(s) are browsing Berita)

Members: 0
Guests: 11

more...

LOGIN PENTADBIR PORTAL

Id Pentadbir

Kata Laluan

Terlupa Kata Laluan?

Daftar Sekarang!