KAMI MEMBANTU ANDA SIHAT,

ENGLISH| MELAYU | A | A style blue style brown style purple style black

KAKITANGAN HSA & ORANG AWAM

KELULUSAN PENGIKHTIRAFAN PENSIJILAN MS ISO 9001:2015 OLEH SIRIM QAS BAGI TEMPOH 3 TAHUN MULAI 05 JULAI 2018 SEHINGGA 18 JUN 2021

SURAT EDARAN
PENSIJILAN DARIPADA SIRIM QAS
PENSIJILAN DARIPADA IQNET

GARIS PANDUAN KKM - BANTUAN ELAUN KASUT (BEK)

Resized Image
Kementerian Kesihatan Malaysia telah mengeluarkan garis panduan terkini berkaitan Bantuan Elaun Kasut (BEK) melalui surat edaran rujukan fail: KKM.400-3/1/4 Jld.2 (7), bertarikh 7 Ogos 2019

klik untuk :

GARIS PANDUAN DAN KAWALAN DALAM BEK HSAJB 2020
BORANG TUNTUTAN BANTUAN ELAUN KASUT (BEK)

KAWALAN DALAMAN BAHAGIAN PENGURUSAN BIL 1/2020

Untuk makluman, Unit Kewangan telah mengeluarkan Kawalan Dalaman Bahagian Pengurusan Bil 1/2020 sebagai panduan kepada semua kakitangan HSAJB.

Sila klik untuk lihat
Langkah-langkah Mengoptimumkan Perbelanjaan Kerajaan

MIMS GATEWAY LOGIN


For more Enquiries Please Contact Drug Information Service HSAJB at ext 2916

Resized Image

PANDUAN AMALAN KLINIKAL (CLINICAL PRACTICE GUIDELINES)

PANDUAN AMALAN KLINIKAL (CLINICAL PRACTICE GUIDELINES)

Softcopy boleh diperolehi untuk capaian terus daripada:

1. Laman sesawang Kementerian Kesihatan Malaysia Menu
Penerbitan >> Panduan amalan klinikal (http://www.moh.gov.my)

2. Laman sesawang Akademi Perubatan Malaysia (http://www.acadmed.org.my)

3. Aplikasi mudahalih MyMaHTAS pada peranti android dan IOS

BUDAYA KORPORAT KKM JANUARI 2020

Resized Image

PELAKSANAAN SISTEM eSPK & QR CODE DI HSAJB

Resized Image
Penggunaan sistem eSPK dan QR Code adalah DIWAJIBKAN di HSAJB berkuatkuasa sepenuhnya mulai Januari 2020.

Segala penganjuran program, kursus atau CME perlu didaftarkan di bawah sistem eSPK dan perlu menggunakan QR Code bagi pendaftaran kehadiran peserta.


Klik untuk daftar
Resized Image

BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN "IN & OUT PATIENT"

BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN "IN & OUT PATIENT"

Para Pelanggan Yang Dihormati,
Mohon jasabaik pihak tuan/puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan yang berkenaan :

ONLINE KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (PESAKIT DALAM)
ONLINE KAJIAN KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (PESAKIT LUAR/KLINIK PAKAR)

BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (PESAKIT DALAM)
BORANG KAJIAN KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (PESAKIT LUAR/KLINIK PAKAR)

Terima Kasih.

PAIN MANAGEMENT KIT

PAIN MANAGEMENT KIT

POLISI
PARAMEDICS
DOCTORS
POSTER
VIDEO
HANDBOOK
GERIATRIC
MIS
PHARMACY
EMERGENCY TRAUMA DEPARTMENT

Mohon jasa baik kakitangan HSAJB untuk mengisi Borang Soal Selidik online dengan klik pautan di bawah :
KAJI SELIDIK 5TH VITAL SIGN





VERSI MOBILE

UNDIAN PELANGGAN

Pendapat Anda Mengenai Perkhidmatan Yang Disediakan oleh Hospital Kami
Kurang Baik
Memuaskan
Baik
Sangat Baik

PENGGUNA ATAS TALIAN

31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Berita)

Members: 0
Guests: 31

more...

LOGIN PENTADBIR PORTAL

Id Pentadbir

Kata Laluan

Terlupa Kata Laluan?

Daftar Sekarang!